Jenom nechápu, proč Telecom dělá takové věci, vůbec to není racionální uvažování. Je to velice krátkozraké, jednou se trh nějakým způsobem uvolní a k němu bude vyvolána taková nenávist, že u něj nikdo nezůstane. Už teď by u něj nikdo moc nezůstal a dělá si to horší a horší.
Nevím, jestli jste si toho všimli, ale CTc na svých stránkách a v rámci kampaně ISDN v akční nabídce, nabízí tento paskvil od 4.8.2003 až do 31.10.2003. To znamená, že se ani v nejmenším nechystají na nějaké podstatné změny rychlostí a vlastností ASDL v září !!! A navíc počítají, že by mohli potencionální zákazníky o ADSL nalákat na prehistorickou ISDN technologii, viz načasování na pondělí, kdy ohlásili nové, velmi špatné modely ADSL…..
Naprosto s vyzvou souhlasim a dekuji vsem zucastnenym za boj, ktery za nas svadi. Jinak Telecomu preji co nejrychlejsi a nejmarkantnejsi odliv zakazniku. A pote co si az za nejaky cas uvedomi ze udelali neco spatne a prijdou s opravdu evropskou nabidkou ADSL, co se ceny a rychlosti tyce, tak jim jenom naplivem do tvare, protoze to je presne to, co dela Zluta Svine nam!!!
Ten dopis je zbytecne tvrdy mohlo to byt napsano mnohem diplomaticteji. Takhle s Vami pan ministr nebude chtit mluvit a jednani bz mohly jit do haje. Jinak s obsahem samosrejmne souhlasim a fandim vam.
Další bod týkající se limitu 10 resp.20GB. Kdo a jakým způsobem,pokud bude zavedena,(pevně doufám,že ne)by byl tím kontrolorem a správcem?Mohu hádat? Jasně ,že ČTc,nikde to sice uvedeno není ,ale je mi to jasné.Moje námitka zní takto. Je rok 2003,dodnes nedostávám výpis hovorů k faktuře za telefonní účet,dodnes se můj minimální telefonní provoz a přesné záznamy liší od výpisu pro který si musím dojít a kde je pak v jeho spodní části uvedeno,že nelze být použit jako podklad pro reklamaci atd. Tyto skutečnosti mě vedou k jednoznačnému protestu proti limitu,ČTc není pro mě zárukou spolehlivosti ani poctivosti ,nezvládá ani podstatně jednodušší úkony než by byl tento se zavedením limitu.Po avizovaném zrušení Dashboardu je to opětovná snaha dosáhnout 100% kontroly nad trhem a diktovat podmínky a maximalizovat podle mě neoprávněný zisk na úkor zákazníků a sanovat tak ztráty ze svých špatných podnikatelských rozhodnutí.Dodnes se snaží vnutit lidem zastaralou technologii ISDN atd.Proč má vůbec zpoplatňovat data , která sám nevyrábí?Nestačí jen pronájem linek a případně zařízení s odpovídajícím ziskem?No jak je vidět nestačí,nepřítomnost konkurence,rozdávání dárků ministrům, domnívám se,že to je korumpování, k ekonomickému a vyváženému chování monopolního poskytovatele těchto služeb,nikdy nepovedou,Musíte je k tomu donutit silou svého úřadu
Nikdo mu nevěřte je křivej a neví která bije,podívejte se. 1.odpověď: To je samozrejme nepripustne a pokud by to tak mělo zustat, zasahne proti Telecomu CTU. S vedenim Telecomu budu samozrejme znovu jednat – a tentokrát dost ostre – i ja. Zdravi
Vladimir Mlynar 2.odpověď dnes: Co udělám si dobře rozmyslim. Nebudu jednat zbrkle…. Nicméně tam kde agregace vede k poklesu garantovane rychlosti bude muset CTc vracet zakaznikum peníze. Snizeni rychlosti není princip agregace.. je to chyba a lze ji reklamovat.
Do 18.8 jsem na dovolené a omlouvám se tudíž že vám nemohu odpovedet. I po navratu z dovolené mi bude nějaký čas trvat zpracovat odpovedi, proto prosim o trpelivost.
Mozna by "internet pro vsechny" mohl take tlacit na to, aby pokud jednou nejake ADSL bude tak, aby bylo opravdu dostupne. On take Telecom, muze udelat perfektni ADSL (a utisit p.Mlynare), ale pokud ho bude provozovat na deseti ustrednach v CR tak je to stej ne jako zadne ADSL. Na tech ostatnich bude urcite s chuti tlacit IDSN…
Zákony a neschopní úředníci, kteří nedovedou prosadit své většinové akcionářské slovo v ČTc (možná ani nechtějí), činí z tohoto molochu stát ve státě. ČTc je přezaměstnaná korporace trpící neskutečným stereotypem od zaměstnanců řadových až po manažery prvního stupně. O tom svědčí i údajná potřeba chránit běžné surfaře od těch co nasurfujou nad 10 GB… Proto každý, kdo přijde do styku s ČTc má dojem, že telekomunikuje s UFO. 🙂 Někdy by člověka napadlo, že asi existuje jiné místo, kde by se daly s chutí uplatnit dlažební kostky a zápalné láhve, než zrovna u MC Donald´s či KFC. Ale nebudeme přece barbaři, ne? S dopisem naprosto souhlasím.
Ještě štěstí že do konce roku budu mít připojení přes kabel 200/100 za 900kč bez omezení a nesdílený. Protože nějaké nabídky od Čtc bych se asi nedočkal. Nic to ovšem nemění na tom, že jsem proti takovému přístupu ČTc.
KONECNE SE NECO DEJE! NATRHNETE JIM TY TLUSTY KANCELARSKY PRDELE! CO SI KU… O SOBE MYSLEJ??? KE ME ADSL JESTE NEDOSLO A JAK TO VIDIM, TAK ANI NEMUSI! NAPISTE DO MLYNICE!!! VSICHNI!!! ALE MOC JIM NENADAVEJTE :)))
Ted se teprve ukaze, kdo z koho. Uzivatele DSL by meli tlacit predevsim na svoje ISP a ti maji pravdepodobne moznost CTc zazalovat a pozadovat nahrady skod. Jen sem zvedav, jestli to nekam povede. Nebyly tu nahodou nejake zadosti o propojeni ? Nejak sem se uz nikde nedocet nejaky vysledek, takze predpokladam, ze vysledek = 0.
"manažeři" ČTc reagovali na ČTU, a tak aby nenabízeli nejvyšší cenu v Evropě za nejpomalejší ADSL, naoko podstaně zvýšili rychlost (o níž zas domácí uživatel tolik nestojí) a ejhle, už jsou v evropském průměru, dokonce i s datovými omezeními. Jako nucený zákazník říkám: "Jděte do p…., darebáci! Však ono se vám to jednou vrátí!"
Nejhorší je, že to co se děje okolo připojení k internetu je pouze malou součástí našeho slavného tržního bordelu. Vládní arogance a ignorace obyvatel je patrná v daleko závažnějších věcech než je připojení ADSL. Naší prioritou je však dnes připojení k Netu. Ke škodě naší věci je to, že jsme v rámci naší republiky minoritou, která na ziscích telecomu nemá skoro žádný podíl. Důležitou sférou je právě podniková síť. Zjistil jsem, že i některé velmi velké organizace odcházejí od Telecomu a začínájí v oblasti datových služeb využívat jiné operátory. Navrhuji vyhlásit anketu o možných prostředcích či formách prosazení našich zájmů v oblasti internetu (připojení). Jsem si vědom, že příjde hodně radikálních řešení, ale třeba se objeví nápady, které organizátory IPV nenapadly a potom toto mělo smysl.
Jsem jeden s tech chudaku co vlastni pripojku Adsl a plne za vami stojim .Dnes mi psal muj isp Nextra ze zacal jednat s CTU o omezeni jejich sluzeb nekontrolovatelnou agregaci a vnucovani novich podminek referencni nabitky pripojek Adsl ze strany Ctc.Je treba tlacit ze vsech stran smrt ceskemu Adsl o rychlosti 1,3 – 3.6 kB/s
Mám dojem, že pan Mlynář zasel vítr a zcela oprávněně sklízí bouři.
Vítr zasel, když sám "dohlédl" na to, aby se bitstream access nedostal do novely telekomunikačního zákona.
Bouři zklízí, neboť díky nezavedení bitstream accessu není nastoleno skutečné konkurenční prostředí, Telecom si k ADSL bundluje další (předražené) IP služby, zákazníci, občané i AO jsou se situací nespokojeni a pan Mlynář s tím nemůže nic dělat, protože jak sobě tak jiným státním orgánům díky své hlouposti a krátkozrakosti tuto možnost po právní ztránce značně znesnadnil.
Telecom se nám nemusí zpovídat. Pan Mlynář, jeho ministerstvo a ostatní státní organizace ano. Jedině tam je možné něčeho docílit. Jsem rád, že vznikl tento otevřený dopis a plně s ním souhlasím. Tlačit, dusit, stávkovat … Škoda, že nejsme v Řecku. Řeci by tu sebranku ve vládě vynesli v zubech a hodili do moře.
Davam nasledujici navrh: 1)Vykaslat se na soucasne ADSL. 2)Tlacit na Mlynare, at je v novem zakone bitstream a zakon zacne platit od 1.1.2004. Pak se otevre cely konkurencni trh a CTc s tim uz nic neudela… 3)Tento zpusob dohadovani je k nicemu. CTc to bude ze znamych pricin bojkotovat. Nema cenu bojovat v lokalni bitve, je potreba vyhrat valku. A valka je o liberalizaci pristupu. Mlynar se dal slyset, ze "bitstream neni na poradu dne". Tim, co ted udelal CTc, Mlynarovi podrazil nohy. Smejou se mu do ksichtu a lidi uz zacinaji konecne chapat, ze je to jen sasek s plnou hubou kecu. Ted je jen otazka, zda mu jde jen pragmaticky o koryto na dobu do voleb a o budouci misto v CTc, nebo o liberalismus. 4)Tlacit Mlynare do kouta a chtit nikoli "levne rychle ADSL", ale plne konkurencni prostredi. Nechceme uz "socialismus s lidskou tvari" ale "demokracii bez privlastku". Soudruzi v CTc, IOLu nas chteli vochcat, tak ted maji utrum. Stupnovat pozadavky !!! Konec koncu chceme jen liberalizaci, Mlynar toho mel plnou hubu, tak at neco dela a zaslouzi se o kapitalismus. Nebo je to zkorumpovanej komous???
Patřím mezi první kteří se k této výzvě přihlásili. Zajímalo by mě proč nikdo a nikde(myslím tím Telecom,Mlynáře a pod.) se nezmíní o tak obrovskému poklesu rychlosti. To co právě předvádí Telecom je na pováženou. Nikde nikdo se nezaručí, že i při navýšení rychlosti bude možné považovat toto připojení za VYSOKORYCHLOSTNÍ. V současné podobě by byla cena 500,-Kč vysoká. Myslím si, že by bylo vhodné se zaměřit na AGREGACI a její provádění. Není totiž žádná kontrola v tomto směru a Telecom si dělá co chce. Tímto drastickým snížením vnucuje všem svoje představy a tak si v pohodě může tvrdit co chce. Zajímalo by mě, zda si někdo ověřil u pravníka a tuto situaci probíral. Je to HNUS, když si člověk uvědomí, jak je bezmocný proti této AROGANCI. Tohle si může dovolit v Česku díky zákonům které si postavili pro svoje potřeby.
Ještě mě napadla jedna věc: Pokud vezmu teoretickou maximální propustnost užitečných dat 192 kbit/s linky ADSL cca 180 kbit/s (toto přibličné číslo jsem někde zahlédl, nejsem přes sítě/telekomunikace odborník, tak mi snad odpustíte drobné nepřesnosti), pak maximální objem dat stáhnutelný za průměrný měsí (30 dnů) je 55,6 GB při plném vytížení. Za to nyní zaplatím těch cca 1600 Kč (bez započtení telefonního poplatku). S novými programy za stejný objem dat zaplatím: 1600,- (paušál) + 5*399,- (data nad 10GB) = 3595,- to je přepočteno na procenta: 3595/1600*100 = 225% Takže se dá tvrdit, že Telecom zrušením starých a zavedením nových cenových tarifů zdražil službu ńa více než dvojnásobek, přesne o 125%. Tento krok mi připadá dostatečná demonstrace zneužití dominantního postavení na trhu.
Děkuji platformě ZUI a pánům Olejárovi, Peterkovi a Sovovi (v abecedním pořadí :-)) za jejich aktivity a zápál, se kterým se snaží bránit zájmy občanů ČR na poli elektronických kmunikací a Internetu. Vyjadřuji jim touto formou své sympatie a podporu. S textem otevřeného dopisu plně souhlasím a rád bych jej podpořil svým podpisem.
Pokud nepomuze vypsane akce proti (zaloby,…) tak asi nepomuze nic! Co mi to slibovali – zadny limit, rychlejsi jak dial-up… Co z toho se splnilo! NIC!Cesky Terrorcom bude moci byt pysny, za to jak kvalitni sluzby poskytuje! A nejhorsi na tom je, ze ne vsichni nemohou mit mikrovlnu nebo kabel (to plati i pro me). Dekuji Pane ministre!
Redakce, 21.9. Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Rádi bychom Vás pozvali na naší ISP Roadshow zaměřenou na poskytovatele internetového připojení
Miloslav Sova, 8.10. Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Konferencia „Kam kráčajú telekomunikačné siete Slovensko 2018“ už za pár dní. Nepremeškajte registráciu.
Diskuze k článku
Petr, 11. 8. 2003 (12:28):
Se všema tady naprosto plně souhlasím!!!
Jenom nechápu, proč Telecom dělá takové věci, vůbec to není racionální uvažování. Je to velice krátkozraké, jednou se trh nějakým způsobem uvolní a k němu bude vyvolána taková nenávist, že u něj nikdo nezůstane. Už teď by u něj nikdo moc nezůstal a dělá si to horší a horší.
Doc, 7. 8. 2003 (14:24):
Nevím, jestli jste si toho všimli, ale CTc na svých stránkách a v rámci kampaně ISDN v akční nabídce, nabízí tento paskvil od 4.8.2003 až do 31.10.2003. To znamená, že se ani v nejmenším nechystají na nějaké podstatné změny rychlostí a vlastností ASDL v září !!! A navíc počítají, že by mohli potencionální zákazníky o ADSL nalákat na prehistorickou ISDN technologii, viz načasování na pondělí, kdy ohlásili nové, velmi špatné modely ADSL…..
Richie, 7. 8. 2003 (09:49):
Naprosto s vyzvou souhlasim a dekuji vsem zucastnenym za boj, ktery za nas svadi. Jinak Telecomu preji co nejrychlejsi a nejmarkantnejsi odliv zakazniku. A pote co si az za nejaky cas uvedomi ze udelali neco spatne a prijdou s opravdu evropskou nabidkou ADSL, co se ceny a rychlosti tyce, tak jim jenom naplivem do tvare, protoze to je presne to, co dela Zluta Svine nam!!!
Lubos, 7. 8. 2003 (02:44):
Ten dopis je zbytecne tvrdy mohlo to byt napsano mnohem diplomaticteji. Takhle s Vami pan ministr nebude chtit mluvit a jednani bz mohly jit do haje. Jinak s obsahem samosrejmne souhlasim a fandim vam.
Svata, 6. 8. 2003 (22:57):
Další bod týkající se limitu 10 resp.20GB. Kdo a jakým způsobem,pokud bude zavedena,(pevně doufám,že ne)by byl tím kontrolorem a správcem?Mohu hádat?
Jasně ,že ČTc,nikde to sice uvedeno není ,ale je mi to jasné.Moje námitka zní takto.
Je rok 2003,dodnes nedostávám výpis hovorů k faktuře za telefonní účet,dodnes se můj minimální telefonní provoz a přesné záznamy liší od výpisu pro který si musím dojít a kde je pak v jeho spodní části uvedeno,že nelze být použit jako podklad pro reklamaci atd. Tyto skutečnosti mě vedou k jednoznačnému protestu proti limitu,ČTc není pro mě zárukou spolehlivosti ani poctivosti ,nezvládá ani podstatně jednodušší úkony než by byl tento se zavedením limitu.Po avizovaném zrušení Dashboardu je to opětovná snaha dosáhnout 100% kontroly nad trhem a diktovat podmínky a maximalizovat podle mě neoprávněný zisk na
úkor zákazníků a sanovat tak ztráty ze svých špatných podnikatelských rozhodnutí.Dodnes se snaží vnutit lidem zastaralou technologii ISDN atd.Proč má vůbec zpoplatňovat data ,
která sám nevyrábí?Nestačí jen pronájem linek a případně zařízení s odpovídajícím ziskem?No jak je vidět nestačí,nepřítomnost konkurence,rozdávání dárků ministrům, domnívám se,že to je korumpování, k ekonomickému a vyváženému chování monopolního poskytovatele těchto služeb,nikdy nepovedou,Musíte je k tomu donutit silou svého úřadu
Svata, 6. 8. 2003 (22:49):
Nikdo mu nevěřte je křivej a neví která bije,podívejte se.
1.odpověď:
To je samozrejme nepripustne a pokud by to tak mělo zustat, zasahne proti Telecomu CTU. S vedenim Telecomu budu samozrejme znovu jednat – a tentokrát dost ostre – i ja.
Zdravi
Vladimir Mlynar
2.odpověď dnes:
Co udělám si dobře rozmyslim. Nebudu jednat zbrkle…. Nicméně tam kde agregace vede k poklesu garantovane rychlosti bude muset CTc vracet zakaznikum peníze. Snizeni rychlosti není princip agregace.. je to chyba a lze ji reklamovat.
Zdravi
Vladimir Mlynar
Je to soudruh na svým místě…….:-)
Svata, 6. 8. 2003 (22:42):
Do 18.8 jsem na dovolené a omlouvám se tudíž že vám nemohu odpovedet. I po navratu z dovolené mi bude nějaký čas trvat zpracovat odpovedi, proto prosim o trpelivost.
Zdravi
Vladimir Mlynar
Karel, 6. 8. 2003 (12:16):
Mozna by "internet pro vsechny" mohl take tlacit na to, aby pokud jednou nejake ADSL bude tak, aby bylo opravdu dostupne. On take Telecom, muze udelat perfektni ADSL (a utisit p.Mlynare), ale pokud ho bude provozovat na deseti ustrednach v CR tak je to stej ne jako zadne ADSL. Na tech ostatnich bude urcite s chuti tlacit IDSN…
Pavel Netolický, 6. 8. 2003 (10:29):
Zákony a neschopní úředníci, kteří nedovedou prosadit své většinové akcionářské slovo v ČTc (možná ani nechtějí), činí z tohoto molochu stát ve státě. ČTc je přezaměstnaná korporace trpící neskutečným stereotypem od zaměstnanců řadových až po manažery prvního stupně. O tom svědčí i údajná potřeba chránit běžné surfaře od těch co nasurfujou nad 10 GB… Proto každý, kdo přijde do styku s ČTc má dojem, že telekomunikuje s UFO. 🙂 Někdy by člověka napadlo, že asi existuje jiné místo, kde by se daly s chutí uplatnit dlažební kostky a zápalné láhve, než zrovna u MC Donald´s či KFC. Ale nebudeme přece barbaři, ne? S dopisem naprosto souhlasím.
Pepca Dvořák, 6. 8. 2003 (07:12):
Ještě štěstí že do konce roku budu mít připojení přes kabel 200/100 za 900kč bez omezení a nesdílený. Protože nějaké nabídky od Čtc bych se asi nedočkal. Nic to ovšem nemění na tom, že jsem proti takovému přístupu ČTc.
fatal, 6. 8. 2003 (01:42):
KONECNE SE NECO DEJE! NATRHNETE JIM TY TLUSTY KANCELARSKY PRDELE! CO SI KU… O SOBE MYSLEJ??? KE ME ADSL JESTE NEDOSLO A JAK TO VIDIM, TAK ANI NEMUSI! NAPISTE DO MLYNICE!!! VSICHNI!!! ALE MOC JIM NENADAVEJTE :)))
vyjednávač ZUI, 6. 8. 2003 (00:02):
Ve středu jde Berdár na koberec k Mlynářovi a ten je nažhavený do běla po pondělním zveřejnění podělaného ADSL.
Podle zprávy Mlynář dostal dosud jen cca 200 mailů rozzúřených uživatelů.
Mail, na který lze poslat své rozhořčení je: vladimir.mlynar@micr.cz
andy, 5. 8. 2003 (21:52):
nepletu-li se, zakon o telekomunikacich jiz prosel senatem, podepsal jej uz prezident? pokud ano, kdy zacne platit? dekuji
Jezevec, 5. 8. 2003 (20:52):
Ted se teprve ukaze, kdo z koho. Uzivatele DSL by meli tlacit predevsim na svoje ISP a ti maji pravdepodobne moznost CTc zazalovat a pozadovat nahrady skod. Jen sem zvedav, jestli to nekam povede. Nebyly tu nahodou nejake zadosti o propojeni ? Nejak sem se uz nikde nedocet nejaky vysledek, takze predpokladam, ze vysledek = 0.
nicolas, 5. 8. 2003 (19:38):
"manažeři" ČTc reagovali na ČTU, a tak aby nenabízeli nejvyšší cenu v Evropě za nejpomalejší ADSL, naoko podstaně zvýšili rychlost (o níž zas domácí uživatel tolik nestojí) a ejhle, už jsou v evropském průměru, dokonce i s datovými omezeními. Jako nucený zákazník říkám: "Jděte do p…., darebáci! Však ono se vám to jednou vrátí!"
Umi, 5. 8. 2003 (17:24):
Nejhorší je, že to co se děje okolo připojení k internetu je pouze malou součástí našeho slavného tržního bordelu. Vládní arogance a ignorace obyvatel je patrná v daleko závažnějších věcech než je připojení ADSL. Naší prioritou je však dnes připojení k Netu. Ke škodě naší věci je to, že jsme v rámci naší republiky minoritou, která na ziscích telecomu nemá skoro žádný podíl. Důležitou sférou je právě podniková síť. Zjistil jsem, že i některé velmi velké organizace odcházejí od Telecomu a začínájí v oblasti datových služeb využívat jiné operátory. Navrhuji vyhlásit anketu o možných prostředcích či formách prosazení našich zájmů v oblasti internetu (připojení). Jsem si vědom, že příjde hodně radikálních řešení, ale třeba se objeví nápady, které organizátory IPV nenapadly a potom toto mělo smysl.
Petr, 5. 8. 2003 (16:24):
Souhlasím s Vámi a podepíšu Vaše názory. Dělají si s námi, co chtějí. To je neuvěřitelné, co za neschopní lidi v ČTC jsou !!!!!
Petr Borecek, 5. 8. 2003 (16:14):
Jsem jeden s tech chudaku co vlastni pripojku Adsl a plne za vami stojim .Dnes mi psal muj isp Nextra ze zacal jednat s CTU o omezeni jejich sluzeb nekontrolovatelnou agregaci a vnucovani novich podminek referencni nabitky pripojek Adsl ze strany Ctc.Je treba tlacit ze vsech stran smrt ceskemu Adsl o rychlosti 1,3 – 3.6 kB/s
Tom, 5. 8. 2003 (12:59):
Mám dojem, že pan Mlynář zasel vítr a zcela oprávněně sklízí bouři.
Vítr zasel, když sám "dohlédl" na to, aby se bitstream access nedostal do novely telekomunikačního zákona.
Bouři zklízí, neboť díky nezavedení bitstream accessu není nastoleno skutečné konkurenční prostředí, Telecom si k ADSL bundluje další (předražené) IP služby, zákazníci, občané i AO jsou se situací nespokojeni a pan Mlynář s tím nemůže nic dělat, protože jak sobě tak jiným státním orgánům díky své hlouposti a krátkozrakosti tuto možnost po právní ztránce značně znesnadnil.
Umi, 5. 8. 2003 (12:50):
Telecom se nám nemusí zpovídat. Pan Mlynář, jeho ministerstvo a ostatní státní organizace ano. Jedině tam je možné něčeho docílit. Jsem rád, že vznikl tento otevřený dopis a plně s ním souhlasím. Tlačit, dusit, stávkovat … Škoda, že nejsme v Řecku. Řeci by tu sebranku ve vládě vynesli v zubech a hodili do moře.
fernet, 5. 8. 2003 (12:27):
Davam nasledujici navrh:
1)Vykaslat se na soucasne ADSL.
2)Tlacit na Mlynare, at je v novem zakone bitstream a zakon zacne platit od 1.1.2004. Pak se otevre cely konkurencni trh a CTc s tim uz nic neudela…
3)Tento zpusob dohadovani je k nicemu. CTc to bude ze znamych pricin bojkotovat. Nema cenu bojovat v lokalni bitve, je potreba vyhrat valku. A valka je o liberalizaci pristupu. Mlynar se dal slyset, ze "bitstream neni na poradu dne". Tim, co ted udelal CTc, Mlynarovi podrazil nohy. Smejou se mu do ksichtu a lidi uz zacinaji konecne chapat, ze je to jen sasek s plnou hubou kecu. Ted je jen otazka, zda mu jde jen pragmaticky o koryto na dobu do voleb a o budouci misto v CTc, nebo o liberalismus.
4)Tlacit Mlynare do kouta a chtit nikoli "levne rychle ADSL", ale plne konkurencni prostredi. Nechceme uz "socialismus s lidskou tvari" ale "demokracii bez privlastku". Soudruzi v CTc, IOLu nas chteli vochcat, tak ted maji utrum. Stupnovat pozadavky !!! Konec koncu chceme jen liberalizaci, Mlynar toho mel plnou hubu, tak at neco dela a zaslouzi se o kapitalismus. Nebo je to zkorumpovanej komous???
kouknete na www.zive.cz, 5. 8. 2003 (12:02):
primo vari
Wolf, 5. 8. 2003 (11:28):
Doufám že tu odpověď bude co nejdříve …
onyx.cz, 5. 8. 2003 (11:00):
pochybuju, ze to bude k necemu dobre, ale rad bych tomu veril. to co CTc nabidl je odstrasujici pripad toho, co dokaze monopol 🙁
drzim palce (i dobe :))
pochy, 5. 8. 2003 (10:42):
Jenom doufam ze to pomuze. moc tomu neverim. :((
Dekuji vam za vasi namahu
Evžen Vaca, 5. 8. 2003 (10:38):
Myslím že telecom by se měl opět přejmenovat na SPT – státní podnik telekomunikací a pan Ministr Mlynář by ho mohl řídit !!!
Karel Novotný, 5. 8. 2003 (09:46):
Patřím mezi první kteří se k této výzvě přihlásili. Zajímalo by mě proč nikdo a nikde(myslím tím Telecom,Mlynáře a pod.) se nezmíní o tak obrovskému poklesu rychlosti. To co právě předvádí Telecom je na pováženou. Nikde nikdo se nezaručí, že i při navýšení rychlosti bude možné považovat toto připojení za VYSOKORYCHLOSTNÍ. V současné podobě by byla cena 500,-Kč vysoká. Myslím si, že by bylo vhodné se zaměřit na AGREGACI a její provádění. Není totiž žádná kontrola v tomto směru a Telecom si dělá co chce. Tímto drastickým snížením vnucuje všem svoje představy a tak si v pohodě může tvrdit co chce. Zajímalo by mě, zda si někdo ověřil u pravníka a tuto situaci probíral. Je to HNUS, když si člověk uvědomí, jak je bezmocný proti této AROGANCI. Tohle si může dovolit v Česku díky zákonům které si postavili pro svoje potřeby.
Tomáš Pilc, 5. 8. 2003 (09:34):
Ještě mě napadla jedna věc:
Pokud vezmu teoretickou maximální propustnost užitečných dat 192 kbit/s linky ADSL cca 180 kbit/s (toto přibličné číslo jsem někde zahlédl, nejsem přes sítě/telekomunikace odborník, tak mi snad odpustíte drobné nepřesnosti), pak maximální objem dat stáhnutelný za průměrný měsí (30 dnů) je 55,6 GB při plném vytížení.
Za to nyní zaplatím těch cca 1600 Kč (bez započtení telefonního poplatku).
S novými programy za stejný objem dat zaplatím:
1600,- (paušál) + 5*399,- (data nad 10GB) = 3595,-
to je přepočteno na procenta:
3595/1600*100 = 225%
Takže se dá tvrdit, že Telecom zrušením starých a zavedením nových cenových tarifů zdražil službu ńa více než dvojnásobek, přesne o 125%. Tento krok mi připadá dostatečná demonstrace zneužití dominantního postavení na trhu.
Tomáš Pilc, 5. 8. 2003 (09:13):
Děkuji platformě ZUI a pánům Olejárovi, Peterkovi a Sovovi (v abecedním pořadí :-)) za jejich aktivity a zápál, se kterým se snaží bránit zájmy občanů ČR na poli elektronických kmunikací a Internetu. Vyjadřuji jim touto formou své sympatie a podporu.
S textem otevřeného dopisu plně souhlasím a rád bych jej podpořil svým podpisem.
SirGoald, 5. 8. 2003 (08:55):
Jsem rad, ze existuje alespon nejaka iniciativa, ktera stoji za uzivatelem internetu. Jedine ceho se obavam je to, ze s CTc nehne ani Mlynar 🙁
Ondra.OK, 5. 8. 2003 (08:35):
Pokud nepomuze vypsane akce proti (zaloby,…) tak asi nepomuze nic! Co mi to slibovali – zadny limit, rychlejsi jak dial-up… Co z toho se splnilo! NIC!Cesky Terrorcom bude moci byt pysny, za to jak kvalitni sluzby poskytuje! A nejhorsi na tom je, ze ne vsichni nemohou mit mikrovlnu nebo kabel (to plati i pro me).
Dekuji Pane ministre!
P.D., 5. 8. 2003 (08:10):
Děkuji Vám za zastupování běžných uživatelů.
Jan Konec, 5. 8. 2003 (08:05):
to jssem zvědav, co z toho bude…NIC