logo (4K)  jste
4
reklama (1K) www.alcoma.cz

WiFi Internet v České republice

WiFi Internet na Slovensku

Již 9177 obcí s pokrytím od 1149 poskytovatelů!
Již 1668 obcí s pokrytím od 234 poskytovatelů!
WiFi sítě

reklama.gif (1K)
zaobleni.gif (1K)

reklama.gif (1K)
zaobleni.gif (1K)

redakce.gif (1K)
doporucujeme.gif (1K)
inethome.gif (18K)
pravedneslogo.gif (5K)
i4eSmall.gif (2K)
zaobleni.gif (1K)

odkazy.gif (1K)

Toleruje Telefónica O2 nekalé praktiky svých obchodních zástupců?


Přidat komentář

  O2 Lze a podvadi, holt shit DSL uz nikdo nechce
T2 30.11.09 09:24
O2 je banda podvodniku a neni se cemu divit. Jejich predpotopni ADSL, s parametry wifiny z roku 2000 uz holt na konkurenci silne nestaci a pocty tupejsich spoluobcanu, kteri se nechaji ukecat na nesmysly jake je to super rychle a levne pripojeni take rychle klesa. Snahou O2 se jeste tesne pred smrti cele svoji site, snazi nabrat maximum klientu a tak jsou ochotni pro to udelat cokoliv, jak vidime tak i lhat. Neni to tak dlouho co jsem debatoval s pany z O2 ohledne jejich super pripojeni, ktere nutili moji matce, ktera rozumi netu jako koza nakladaku. Kdyz jsem ale zacal srovnavat parametry moji wifi 4/4Mbity, ping na seznam kolem 5-6ms, zadna agregace apod.. to vse za 700Kc mesicne (a to nejde o zadne super pripojeni to vim), tak se zakuckali a porouceli.
Kazda normalni wifi sit je dnes mnohem dal a kvalitnejsi nez cele jejich ADSL s rychlosti cca 50% toho co deklaruji a uploadem na urovni pred deseti lety. A o optice radeji nemluvim to je jako srovnavat trabant a F1 s motorem ktery zere 1l na 100km. :)
reagovat

  Re: O2 Lze a podvadi, holt shit DSL uz nikdo nechce
h 02.12.09 12:44
kriple
reagovat

  Re: O2 Lze a podvadi, holt shit DSL uz nikdo nechce
_ 02.12.09 21:12
souhlas. OO je firma těžící z pozice molochu, přičemž chování zůstalo z doby monopolu. Naštěstí s ním nemám 5 let nic společného
reagovat

  Hm.. wifi ve městě...
Lemo 30.11.09 21:57
wifi je ve městě nepoužitelný, já osobně vidím, kolik zákazníků přechází na DSL, pte wifina jim večer nejede a jsou naštvaní. Wifi sdílí jedno médium, u DSL má každý svoje vedení a nikdo ho neruší.
reagovat

  Re: Hm.. wifi ve městě...
Chipper 30.11.09 22:58
No já mám připojení od Metronetu a jsem s nim spokojenej. Jestli je ve větším městě použitelný nebo ne tak to nevim. Navíc Metronet tu už má položenou optiku a tý se ADSL nemůže rozhodně vyrovnat nikdy.
reagovat

  Re: Hm.. wifi ve městě...
T2 01.12.09 19:32
Kazde mensi mesto je bez problemu. Kazde vetsi mesto (okresni a vic) ma optiku a nebo minimalne nejakou kabelovku s kvalitou sluzby mnohem dal nez ADSL. Takze v 90% lokalit je naleznuti lepsiho pripojeni nez ADSL otazkou nekolika minut hledani na netu. Bohuzel u spousty lidi stale plati proc se snazit, kdyz mi borci z O2 prijdou az do bytu.
NEdavno jsem se ucastnil pripojovani bytoveho domu k WiFi s pripojenim o rychlostech 10 a vic Mbitu (na strese je 300Mbit ceragon) a nikdy by me nenapadlo jak tezke bude premlouvani lidi at zapomenou na svoje silene ADSL a mistni wifi na 2,4 GHz. Nekdy clovek vazne nechape.
reagovat

  Re: Hm.. wifi ve městě...
krakonoš 07.12.09 20:43
Kecáte z hladu, nebo z blbosti? AžDSL je o tom, že na jednom kabelu s XN čtyřkami, schopnými garantovaně přenést s bídou Dial-Up ruší každý každého. Vodoprd sice nabízí AŽ 8 mega, ale kolik zákazníků tuto rychlost v reálu naměří? Ani jeden! O naprosto ubohém uploadu, ostuddné agregace a zapackané cenzuře raději nemluvit!
reagovat

  Re: Hm.. wifi ve městě...
krakonoš 07.12.09 20:54
Hloupý blaf, nic jiného váš ubohý výlev není. Jakákoli wifina je stokrát lepší, než vaše ucpané kabely.
reagovat

  Nekala konkurence
Inside 01.12.09 09:54
Oznamit na dohledujici organ, koukaj z toho pro kysliky pekny oplejtacky
reagovat

  Stejna zkusenost
raven-il 01.12.09 13:38
Mame naprosto stejnou zkusenost, u nas to navi vylepsili nabidkou adsl na rok za 50,- mesicne, zrejme aby prodali svoje lepsi pripojeni :)
reagovat

  Mám na Vás podat žalobu?!
manager pro region západ 02.12.09 12:41
Dobrý den,
četl jsem váš článek.A údaje v něm jsou zkreslující vystavujete se riziku žaloby za pomluvu a poškození jména společnosti Telefonica O2 a.s.Osobně pracuju u této společnosti a Váš článek bude posouzen našimi právníky.A pro vysvětlení AGREGACE 1:50 znamená,že na ústředně je 50 volných míst pro připojení max.16MB intenetového připojení.Je to absolutně odlišné proti wifi,kdy je na jeden AP připojeno neomezeně uživatelů,tudíž je rychlost zpomalována o připojeného účastníka.Znamená to,že máte v budově podle vzdálenosti(km)od ústředny rychlost,která se od doby zapojení nemění ta zůstává stejná.Tím pádem pokud vám jde do budovy 8MB,budete jej mít a je vám jedno,kolik se připojí lidí,protože máte svojí linku zapojenou na dislamu.
s pozdravem manager pro region západ
reagovat

  Re: Mám na Vás podat žalobu?!
Adam Gibala 02.12.09 13:18
Dobry den, uz to ze se neumite podepsat nedava vasim slovum zadnou vahu. Zalobu si klidne podavejte kolikrat chcete, to je v nasem pravnim state umozneno komukoli, vyhrozovat umi kazdy chudak.
Hezky den Adam Gibala
reagovat

  Re: Mám na Vás podat žalobu?!
gandalf 02.12.09 18:08
Tak proc ty linky deklarujete jako agregovane a ne garantovane, kdyz nema vliv pocet pripojenych klientu pane manager? O tom ze jsou ty technologie naprosto rozdilne neni zadnych pochyb, stejne tak jako ze vasi obchodni ometaci zakaznikum lzou - mame podobne zkusenosti a verte ze by se svedeckych vypovedi naslo mraky!
reagovat

  Re: Mám na Vás podat žalobu?!
Jirka 02.12.09 18:16
Ale no tak.
Mám O2 připojení a je to děs a hrůza.
Stabilita příšerná,ping obludný a jen tak naokraj,mám ústřednu pod nohama a je mi k hovnu.
Můj rádoby 8mega běhá i bez zapnuté televize s bídou na 4.
Na technické podpoře bezúspěšné reklamace na výpadky.
Klátím na celej O2 a jedu do optiky od Dragona,kterej za 999 měsíčně nabízí neagregovanou tuším 20Mb a 3x víc televizních programů než zloději od bublin.
Poroučím se.
reagovat

  Re: Mám na Vás podat žalobu?!
_ 02.12.09 21:20
OO dobré jméno nemá, viz známý poslal v půlce října výpověď (ukončení tel. linky) a dosud žádná reakce. Inu, profi firma.
Možná máte pravdu s agregací ve vaší síti, ale určitě se pletete s APčkama. Na AP nenůže být připojeno neomezeně klientů, protože by logicky jim chodil net v rychlosti diaup max. Navíc dobře postavená a navržená wifina umí nevyužitou konektivitu (lidí co jsou offline) přerozdělit lidem on line. Takže objednaný 1 Mbit běhá díky tomu třeba 1,2 nebo i víc.
reagovat

  Re: Mám na Vás podat žalobu?!
alesd 02.12.09 23:06
Az budete skutecne skutecne nabizet 8MB nebo 16MB, rad preskocim k O2. Nicmene, sam jako manager pr oregion zapad jste prave podal nepravdive, lzive a zkreslujici informace! Vase firma nabizi 8Mb nebo 16Mb, to je ZASADNI rozdil!
reagovat

  Re: Mám na Vás podat žalobu?!
Karel Toman 03.12.09 11:34
Pane Manazere. Mam tedy agregaci O2 chapat tak, ze v ustredne je DSLAM ve kterem konci privod 16Mbps internetu a ma 50 DSL portu pro klienty. Tzn, kdyz je DLSMAM nezaplnen, je gregace treba jen 1:4, ale pri zaplneni je 1:50. Je to tak?
K.T.
reagovat

  Re: Re: Mám na Vás podat žalobu?!
krakonoš 07.12.09 20:46
Na tisíc zákazníků 96 DSLAMů. To je agregace Vodoprdu v praxi. Když si pak rozdělíte konektivitu (o které Vodoprd taktně mlčí) počtem klientů, dostáváte se k reálné hodnotě od 1:80 do 1:300 ve špičce.
reagovat

  Re: Re: Mám na Vás podat žalobu?!
krakonoš 07.12.09 20:53
oni jsou schopni to začít nabízet už zítra, je otázka, komu se poštěstí této rychlosti v reálu dosáhnout. Za bolševika se říkalo: co nelze udělat, lze docela dobře naplánovat. U Vodoprdu dnes platí, že co nelze dodat, natož garantovat, lze docela klidně naslibovat a nejlépe s podpisem na dva roky, aby ovečka nemohla před ostříháním utéci.
reagovat

  Re: Mám na Vás podat žalobu?!
Aleš Pokorný 05.04.10 19:19
Aha, tak mi to vysvětlete, mám od O2 2Mbit a ještě se mi nestalo, abych se na tuto rychlost dostal :), nebo O2 omezuje rychlost dowloadu? Maximální rychlost se mi totiž pohybuje okolo 160MB/s, což tedy násobeno 8-mi je nějakých cca 1300Mbit, a teď mudrujte a garanci připojení.
reagovat

  boj o konkurenci
Michal 03.12.09 20:09
Tak jako si každý operátor hlídá svou ovečku, tak chce z ní vytřískat co nejvíce.Internet mi O2 nabízelo celkem 4krát(jednou zaklepali a 3x telefonicky)Ukecávají vás vším možným jen abyste s nimi podepsali smlouvu. Pokud vás začnou unavovat, stačí se zeptat na technickou stránku věci produktu a máte je v hrsti.:)Žádný pracovník, který vám zavolá a nabízí cokoliv(teda alespoň z mé zkušenosti)nemá dostatek znalostí o technické stránce věci a Ať jde o O2, T-Mobile nebo Vodafone..
reagovat

  Nejen O2
Thomeless 05.12.09 21:41
bohuzel tyhle praktiky se netykaji jen O2. U nas na vesnici napriklad obdobne chodili dealeri U:fona, coz je sluzba ktera narozdil od O2 nechodi vubec.
reagovat

  Hosi, tak to je mazec
Ondrej Vanek 06.12.09 00:21
Tak to by snad mohlo bejt i na nejakou zalobu, ne ? Ted jsem si to poslechnul a takovyhle jednani....Poskozeni dobreho jmena prinejmensim
reagovat

  Re: Hosi, tak to je mazec
krakonoš 07.12.09 20:49
Dobrého jména koho? Vodoprdu? To už je pěknou řádku let velmi dobrý vtip! Vodoprd stojí stejně za ... jako jeho ,,slavní" předchůdci.
reagovat

  diskuze
Sergej 07.12.09 22:18
O2,lže,na 100% lže,mam snima špatné skušenosti.
reagovat

  Re: diskuze
krakonoš 08.12.09 12:58
Asi jediný, kdo je s nimi spokojen, jsou jejich zaměstnanci (kterých stále ubývá) ale ti to mají jako povinnost v popisu práce.
reagovat

  Praha bude čistá!
Krakonoš 08.12.09 13:40
U nás byl jeden z těch Vodoprdných šašků taky a že prý: Prodejte nám tu vaši síť. Majitel dostane milion na ruku, zařízení si může rozprodat a nám předá všechny smlouvy se zákazníky, my jim pak nabídneme AžDSL! Jenže měl smůlu. Zkorumpovat občanské sdružení není až tak jednoduché a vyměnit pajdavé AžDSL za perfektně fungující wifi prostě nikdo nechtěl. Takže panáček byl rychle odeslán kamsi a když odcházel, prohlásil: Stejně vás jednou všechny dostaneme a celá Praha bude čistá! Podle mne to spíš vypadá tak, že majiteli Vodoprdu už dochází trpělivost s provozem sítě, která má kapacitu přes 6 milinů přípojek, obhospodařuje něco málo přes milion aktivních a tudíž není schopna si sama na sebe vydělat a chystá nějaká nápravná opatření.
reagovat

  odpoved k clnku
mimi 28.12.09 02:35
tak ktery internet je podle vas ten nejlepsi ja si ho klidne vemu kdyz bude dobry a levny
reagovat

  Re: odpoved k clnku
krakonoš 28.12.09 09:37
Optika, bezdrát, kabelovka. Přesně v tomto pořadí. Dál už to záleží na tom, jak kvalitního ISP máte v dosahu. Ale AžDSL je až ta poslední nejzoufalejší možnost, protože: 1/Na kabelech, které bývalý Telecom zahrabal lze zaručit kvalitní přenos max. do 10 kHz, všechno vyšší už je jen sázka do loterie, 2/ I když se stane zázrak a dnes se vyškrábete (občas) někam k 6, nebo 7 Mb, nikdo vám nezaručí, že to vydrží do švestek. Stačí několik dalších souběžných linek a z relativně slušně fungujících 6 M jsou rázem s bídou a koktající 2!
reagovat

  Re: odpoved k clnku
franta 29.12.09 23:18
Jejda to je krásný požadavek typického českého užvatele :-) Který internet bude nejlepší a zároveň stačí dobrý ale hlavně levný :-) tak ten si vezmu :-))
Bo když bude levný tak asi po něm nemůžu chtít to aby byl nejlepší ne? Ale com blíží se silvestr a infolinka 800123456 skousne všecko a právě takové produkty nabízejí....
reagovat

  Re: Re: odpoved k clnku
krakonoš 30.12.09 10:11
Ale můžete. Jenže pouze tehdy, když založíte občanské sdružení a uděláte si vlastní síť, jako jsme to udělali v r. 2004 my. (Up i Down minimálně 13 Mb, ping do 3 ms a zdarma.)
reagovat

  Závislost venkova na O2.
foxy 01.01.10 01:14
Přestože bydlím jen asi 17 km od většího města jsem životně závislej na Telefonice O2, i když její praktiky se mi nikdy nelíbili. Za O2 Internet ADSL (prakticky jen za internet) platím měsíčně 831,- Kč, za to mám připojení Download 4.26 Mbps a jsem vděčnej, že mám stabilní slušné připojení. Co mi je platné 17 km ode mě mají monohem vyšší rychlosti připojení, že kromě ADSL, lidé z města používají kabelových a optických sítě a kvalitních WiFi sítí, když u jen 17 km za městem funguje jako alternativa k ADSL nestabilní extrémně pomalá Wi-Fi síť která dosahuje max. downloadu jen 1 Mbps, který mi neumožnuje plynule spustit na netu běžný wideo stream. 8 let ty vesnické ho va da od Wi-Fi nebyli schopny zkvalitnit síť a zvýšit rychlost nad 1 Mbps. Takže s nenáviděnou Telefonikou O2 snad i umřu. Přitom u nás v obci se staví celé nové čtvrtě nových domů, přicházejí lidi z města, jenom připojení přes Wi-fi je u nás na úrovni doby kamenné.
reagovat

  Re: Závislost venkova na O2.
foxy 01.01.10 01:16
omlouvám se za překlepy, byl jsem při psaní hodně rozčílený
reagovat

  Re: Re: Závislost venkova na O2.
foxy 01.01.10 01:21
kvalitnější sítě u nás v obci se asi nikdy nedočkámě, když v zastupitelstvu to u nás vedou de bi lní ženské po 50-átce a jeden přitroublý jezeďák ze statku
reagovat

  Re: Re: Re: Závislost venkova na O2.
krakonoš 02.01.10 17:05
Za bolševika platilo: Když chceš mít něco kvalitního a levného, udělej si to sám! My jsme v r. 2004 začínali ve čtyřech v místní nalévárně páté cenové skupiny. Neříkejte, že byste u vás nesehnal aspoň tři, nebo čtyři další stejně naštvané, jako jste vy sám!
reagovat

  Re: Re: Re: Závislost venkova na O2.
Libor 06.01.10 16:03
A dobre vam tak. Je videt, ze to nikoho nepali. Kdyby to nekoho skutecne palilo, tak by zacal neco delat. To, ze nekdo se necim zacne zabyvat znamena, ze pro nej osobne se jedna o skutecny problem. Dokud se nic nedeje, nikdo nic nedela, tak je vsechno v poradku.
Tak si tu nestezujte a uzivejte si pripojeni od O2. Stejne si stezujete jen tak, aby se nereklo. ;-)
reagovat

  Re: Re: Re: Re: Závislost venkova na O2.
krakonoš 06.01.10 16:58
Tak tak. Každý jen sedí na zadku, nadává a doufá, že se najde nějaký Děd Dobroděj, který řekne čárymáryfuk a všechno se rázem vyřeší. Buďte klidní, nenajde. A hlavně nechtějte od firem, jako je Vodoprd, které tu straší jen proto, aby si pár nablblých managorů mohlo mastit kapsy, aby vám za levný peníz nabídl kvalitní produkt! To by nebylo ,,kapitalistické"!
reagovat

  FXKgVBnscn
aiwhbnh 30.08.10 15:42
9wANOU <a href=" http://fcgsonhnzbzx.com/">fcg sonhnzbzx</a>, [url=http://gctoclxsztrz.com/]gctoclxsztrz[/url], [link=http://wcxtsabeqkqj.com/]wcxtsabeqkqj[/link] , http://sqwxiodcoqxq.com/
reagovat

  Metronet
Habešan 02.04.10 22:25
Každopádně připojení od Metronetu a jednání s ním stojí za starou bačkoru,jsem rád,že s nimi končím !
reagovat

Přidat komentář

© 2002 - 2010 Internet pro všechny, ISSN 1801-1160
Web design © 2003 Pavel Sviták Počet přístupů od 25.6.02:
Děkujeme společnosti Sloane Park za neomezený webhosting
IPv4