Internet zas jen pro někoho ale legrace pro všechny dost!

, 12. května 2003

V prvním momentě jsem myslela, že si dělá legraci. Když slyšela jek
vyjeveně mlčím, usoudila, že už mě má na lopatě, že slůvko digitální zabralo rychlostí
kuchyňského laséru a spustila. Nechala jsem ji vymluvit, nemá cenu hanět zaručené výhody
dvouleté smlouvy, ani superrychlost ISDN linky, kterou znám od známých a za ty peníze mě
nenadchla, ani jsem jí nevysvětlovala, že zároveň telefon i surf neocením, protože moje
telefonní číslo domů už znají jenom na Telecomu. Vysvětlila jsem jí omyl otázkou –
“a co nějaký paušálek? Nebyl by?” Nastalo ticho zase na druhé straně. Po pár
vteřinách – překvapení. Pokud bych prý měla vážný zájem, tak bych mohla mít během 14 dnů
paušální připojení nejnovější technologií – ADSL.

Vzhledem k tomu, že jsem se domnívala
opravdu naivně, že paní má alespoň mlhavou představu o tom, kam telefonuje, rychle jsme se
domluvily, vše si poznamenala a ujistila mne, že během 14 dnů mě bude kontaktovat někdo z
firmy a za necelých 1500 měsíčně včetně pronájmu modemu, že budu mít paušál. Byla poněkud
zaskočená tím, že narazila dopoledne na bytové stanici na někoho, kdo tuší o co jde.
Vzhledem k tomu, že jsem od přírody nedůvěřivá šťoura, neuvěřila jsem ceně a hned vyšlo na
povrch, že pár tisícovek budu muset přihodit jednorázově za instalaci. Mno. Ale dobrá, ta
představa, že od příštího měsíce budu moct na Internet i ve dne, mě rozjařila. Rozjaření
vydrželo prvních 14 dnů. Inu, asi toho mají moc. Když se lautr nic nedělo ani dalších 14
dnů, tak jsem holt jednou v noci při surfu narazila na firmu Ipex, která taky nabízela
připojení by ADSL. Jsem ze staré školy, chvíli jsem váhala, jestli to náhodou nebude zrada
a unfér, když vyplním přihlášku, kterou jsem patrně vyplnila tehdy po telefonu, u jiné
firmy. Ipex mě k ničemu takovému nenutil. Vyzval mě, abych si nejdříve zjistila, jestli je
v místě, kde bydlím tato technologie dostupná. Poslala jsem tedy telefonní číslo a během
krátké doby jsem věděla, že bezmála měsíční čekání byla ze strany Telecomu v podstatě hra
na slepou bábu.

Chytila mě, bába, akorát měla patrně očička nejen zavázaná, ale
zcela vypíchnutá, protože jsem z té hry byla právě tou Slepou bábou již dopředu vyřazena.
Přípojný bod se k velkému politování ve vaší lokalitě nevyskytuje, stálo v e-mailu od
Ipexu.

Zamyslela jsem se nad tím ISDN zkoukla reklamu jak vystřiženou z
Beřkovického ústavu a konečně se dočkala paušálu od Eurotelu. Má to, pravda, svoje mouchy,
ale mně to musí stačit. Mnohé klienty Eurotel dost drsně pobavil fakturami na statisícové
částky,které vypustila výpočetní technika, ale pokud mají silné srdce a nepraštilo to s
nimi hned po otevření obálky, tak snad to bude v pořádku. Vážně věřím tomu, že Eurotel do
poslední chvíle tajil svůj záměr nejen před konkurencí, ale i sám před sebou a tedy i před
svými prodejci a počítači a celé to musí být prostě nepřítomností patřičné úpravy softu či
databáze. Boj je zkrátka nelítostný, ale myslím, že dokud nebude všude a plně funkční ADSL
za slušnou cenu slušnou rychlostí, tak může zůstat Eurotel úplně v klidu, zatím je jeho
paušál Data Nonstop bezkonkurenčně nejlevnější a nejdostupnější. (Znovu opakuji, chce to
jen opravdu pro jistotu prověřit, jestli to, co máte aktivované je skutečně tarif Data
Nonstop!) Paradoxně Eurotel vypadá teď jako jediný na trhu, kdo pochopil o čem to celé je.
Mimochodem pokud jste doma dva,kdo surfujete přes Eurotel a GPRS, můžete mít za mírný
poplatek jeden paušál na dvě kartičky. Ne že by mohly být v chodu obě najednou! (jako Twin
u T-mobilu)

Obecně se jistě očekávalo co na to T- mobile. Jsme součástí Internetu
– hlásala chlubná reklama ještě za časů opravdického symbolu svobodné komunikace, bájného
Paegase. Těžkopádný T-mobile se vytasil opět s balíčky, jejichž pitoreskní rozměry dokážou
doopravdy rozdovádět! Prý paušál se světáckým názvem GPRS Bussines za 735 (ceny jsou s
DPH,aby zas nedošlo k mýlce.) To by bylo něco! Ale bohužel – v ceně je jen 50MB, žádný
WAP, takže jakýpak paušál? A za WAP si zaplatíte 0,315 Kč za kilo. Ani nemusíte brát do
ruky kalkulačku abyste zjistili, že vás vyjde 1 MB na internetu v rámci paušálu na 14 Kč.
A každý další mego si můžete probendit za 16 korun. Při deseti MB na den a to bych se
vysloveně omezovala – je to zhruba 5000 za měsíc, no neberte to! Další balíčky jsou už
jenom naprostá a bezuzdná legrace! Gprs WAP – za celých 51 korun 200 volných kb na WAPu!
Internet za 63 Kč/ mega ve dne vnoci. Dejte si! Tarif GPRS Standard vám poskytne za 209 Kč
pět MB. Ostatní platíte 16, kč/mega mimo špičku, 32 kč/ mega ve špičce. To už je docela
hujeřina! Dostanete pár rodiných fotografií v Tifu a na dědečka, babičku a neteř z třetího
kolene si budete muset připlatit.
Co myslíte, dělá si z nás světový T-mobil českou
legraci, nebo se jen zapomněli probrat z Apríla? Fakt nevím, ale když šéf marketingu, což
by měl být setsakramentsky dobře informovaný člověk a hlavně by měl mít představu, co je
MB a na co všechno by tak mohli klienti asi Internet používat, tedy když tento šéf
prohlásí, že více než 50 MB dat měsíčně stahují jen asi tři procenta zákazníků, tak si
patrně dělá legraci! Při těch cenách si samozřejmě nikdo víc netroufne. Měla jsem dojem,že
každé firmě by snad mělo jít i o nalákání ne těch zákazníků, které již má, a i nějakých,
které ještě nemá! Není tomu patrně tak.
Mít firmu a nachytat šéfa marketingu jak říká
nesmysl tohoto druhu – ani by to nemuselo být veřejně, ale třeba jen někomu do telefonu,
tak má vteřinovou výpověď. Za snahu poškodit intelektuální image firmy! Normálního
surfaře, pane marketingový, zabaví 50MB tak na tři dny! Pokud si jen stahuje a odesílá
poštu, tak zhruba na 2 týdny. A pořádného pařana tak na den! Za doporučení pro nás, kdož
jinou možnost trvalého připojení nemáme, že jiné způsoby připojení než přes mobil, jsou
vhodnější, by zasloužil i něco horšího než vteřinovku. To je přece arogance, ne? Cítím to
skoro jako výrok diskriminující, téměř rasistický Jsem prostě ten méněcennej ubožák, kdo
musí číst takový nesmysl bez možnosti vybrat si něco jiného, než dial up od Telecomu, nebo
mobil. Paušál jako takový nezavedli prý u T-mobilu kvůli obavě z přetížení sítě. Jak
outlocitné! A prozíravé! Ve srovnání s tvrzením o padesátimegabajtových potřebách klientů.

A když zvídavý klient zatelefonuje na operátora 1.5. odpoledne, je tam slečna,
která víceméně nevrle sdělí zájemcovi, že nemá tušení, že až od května! Pravda,1. 5. je
svátek práce, můžu být vlastně ráda, že tam vůbec někdo bere telefony. Ale nechápu, proč
když je to vše již uvedeno minimálně na pěti serverech, nemohou alespoň rámcové informace
podat i operátorky T-mobilu? Jak si vůbec může operátor dovolit říct klientovi, že něco
takového neví?! Oni u T-mobilu nemají internet?…

A Oskar zatím tajemně mlčí.
Patrně zpozdile juchá nad doménou oskar.cz A nebo vydechl naposledy? Možná jsme zmeškali
pohřeb. Nebo se chystá další zmrtvýchvstání? Inu, těšme se!? A nebo radši ne?! Ví vůbec
někdo, jestli existuje alespoň na ministerstvu u Mlynářů nějaká kompletní, jistě velice
přísně utajená, podrobná mapa, která by jasně ukázala, kolik procent republiky a
jednotlivých míst a měst, je nuceným rukojmím Telecomu a jeho dial-upu? Dělá to opravdu
dojem, že si nás, tedy ty, kdož nemají jinou možnost, drží jako dojné kravičky.

Proč jsou přípojné body ADSL jen v největších třech městech? (bydlím v jednom z
nich a stejně příjem nemám.) Proč nezkusili zásobit touto technologií lokality které mají
pouze dial-up? Je to opravdu diskriminující! Proč má někdo mít možnost vybrat si z
několika typů připojení -(dial-up, bezdrát, kabel a teď i ADSL) a někomu do omrzení
vnucují zdechlinu ISDN??? Jasně, ty, kteří už toho mají plné zuby, upokojil na chvíli
Eurotel, ale jeho odkoupení Telecomem je prý na spadnutí. Takže z bláta do bahna? Z šera
čachrů, utajování účelových lží a odhalení vyplouvá na povrch zásadní otázka – KDY BUDOU
INFORMACE DOSTUPNÉ ZA SROVNATELNÝCH PODMÍNEK OPRAVDU PRO VŠECHNY? Jak má fungovat
demokracie, jak má být svobodná soutěž, když v dnešní informační době někdo informace
draze platí, loudí a hledá na pomalém dial-upu a někdo tahá například instruktážní film za
2 minuty a za pár kaček?!

Když jsme před
XYZ(moc) lety poslouchali na střední knihovnické škole v hodinách bibliografie a
informatiky řeči naší profesorky Kroupové o tom, že příští století bude stoletím
informatiky, nebrali jsme jí vážně. Měli jsme ji rádi a tak jsme velkoryse tolerovali, že
jako každý kantor má ten svůj předmět za střed světa. O nějakých deset let později se
vylíhla Myš. Počítačová. O pár let později začali bohatí podnikatelé a známí výstředníci
tahat divné bedny a říkali tomu mobilní telefon a platili i za hovor každého hejhuly,
který se jich dovolal, nekřesťanské peníze. Z tohoto pohledu jsme dnes o dost dál, ale
bojím se, že systém bytní. Celý svět je o informacích, o jejich dostupnosti. Války se
vedou nejen na poli válečném, ale hlavně na poli informací, a u nás naši slavní operátoři,
majitelé možnosti jakkoliv nás připojit k informační dálnici si z nás většinou tropí
šašky! A jdou ruku v ruce s podnikateli. Rozhodují zda a do kdy dětem, které jsou daleko
bystřejší a dokážou se orientovat s drobnou dopomocí samy, klopotně zavedou Indoš – už ten
název nezní dobře. Jediný specializovaný časopis na problematiku Internetu už tu není pro
nikoho. Vydavatel vysloveně lukrativních a na kšeft zaměřených magazínů už nechce být za
dobráka a podporovat něco, co není o kšeftě, pročež časopis INTERNET Právě zanikl. Rozume
– braň mě! Proberte se! Přestaňte si z nás dělat legraci! Když někomu ze svých známých
vesměs ve středním věku, řeknu – najdi si to na Internetu, tak v 50% případů slyším
stejnou odpověď -“ to já neumím, já se toho bojím, jo a kdo to bude platit, já vim
akorát, kde se to pouští.” (Rozuměj – počítač:-o) Koho překvapí, že to vše se dějě
ve státě, kde většina dospělého národa ještě nezaznamenala, že to se zavináčem nemá cenu
psát do okénka browseru a e-mail ošperkovaný třemi w bez “uzenáče” jak té
divné věci říká jeden starší pán, asi nedojde. A naše internetová gramotnost je rok před
očekávaným přistoupením k Evropské Unii doplňována hezky natočenou reklamou v elegantní
modré, která ovšem v souvislosti se současným stavem a potřebami vypadá jako že ti dva
vychechtaní tam… No zkrátka opravdu, teď je to jasné! propouštěli z blázince. A tam
patrně paušálně!

Diskuze k článku

R., 19. 6. 2003 (14:28):

Trosku bych oponoval, jinde je ISDN mrtvolka, ale ve state, kde nejsou schopni za rozumnych podminek rozjet ADSL (ponevadz nestihaji stavet DSLAMy), by mohlo pausalni ISDN prekryt pocatecni obdobi .. sam mam ISDN doma a priznam se, ze za rozumnou cenu (no at nezeru 700-800) bych pausalni 64kbps bral vsemi deseti .. a nebyl bych urcite sam .. misto prastene reklamy s dvema senilnimi digitalnimi dospelaky by mel CTc snizit phone pausal o 200,-Kc a nabidnout pausalni internet, a nestihal by delat premeny na ISDN .. ale to by CTc musel mit misto prodejcu obchodniky .. ;-)))
PS: ohledne pausalu za isdn by sel CTc zazalovat za klamavou reklamu nebo primo podvod ve vypoctu … pry jsou to 2 linky, tak je pausal dvojnasobny .. ale ten kredit to trosku znejasni … a CTc vybira 2,5 nasobek misto dvojnasobku .. ;-)) asi by jsme meli podat na CTU podnet, aby CTc dostal tomu co tvrdi .. kazdy mesic stovecka od kazdeho .. ;-))

of, 2. 6. 2003 (21:17):

S obsahem souhlasím, pocity vyjádřené autorkou jsem zakusil na vlastní kůži. Ta fotka na začátku je vážně dobrej fór (viz http://www.telecom.cz).

efendi, 22. 5. 2003 (11:32):

Jo, moc hezky clanek… Nechapu, jak muze Telecom jeste stale nabizet predpotopni ISDN, v tehle dobe… Nicmene, jsou i horsi veci, ja osobne s nim bojuji uz pet let, ale kupodivu ne ani tak o zavedeni "rychleho" nebo "superrychleho" internetu, ale o zavedeni alespon OBYCEJNE PEVNE TELEFONNI LINKY!!! No, predstavte si tu smrtici internetovou kombinaci – zadna pevna linka a jako mobil T-Mobile… :-)) Samozrejme, ze pokud se Telecom konecne rozhoupe pevnou linku zavest, poridim si ADSL (ale urcite ne od neho, uz z principu). Jeste, ze v praci jsem si nechal zavest mikrovlnku 160kb neomezene za pausal 1000Kc mesicne (mohu doporucit – http://www.omnet.cz), coz je podle mne skutecne nejvyhodnejsi nabidka na trhu, ale bohuzel to nelze zavest vsude… A to neni ani jiste, ze i po zavedeni pevne linky to pujde na ADSL prepojit… No nic, snad se v tomhle Kocourkove dockame rozumneho webu alespon v pristich deseti letech…

*SPILDA*, 20. 5. 2003 (14:42):

taky bych urednici z telecomu s takovou "nabidkou" asi nekam poslal. nehlede na to, ze vetsina z uredniku telecomu o pripojeni ISDN mluvi jako o "rychlem digitalnim pripojeni" a o jejich ADSL 192/64 jako o "superrychlem". tohle kdyz pretlumocim kamaradum z nemecka, tak se mi vysmejou do oci, protoze oni 724/256 berou jako "normal", 1024/512 jako "lepsi" a o "superrychlem" pak mluvi pouze tehdy, pokud jde o broadband 10Mbps. nejsmutnejsi na tom vsem samozrejme je prave to, ze si u telecomu neuvedomuji, ze kdyby snizili cenu na rozumnou hranici, pak by take meli vice uzivatelu a tim padem i vetsi a rychlejsi zpusob, jak investice dostat zpet. kruh by se uzavrel a pak bychom na zrychlovani asi nemuseli dlouho cekat. problem je take v tom, ze vetsina rodin zkratka nebude mit zajem na tom, aby jejich deti sedeli na internetu za nekrstanske penize, protoze zastavaji nazor, ze diteti bohate bude stacit dialup a kdyz tim padem omezovanim casu straveneho na internetu napriklad naklady nepujdou pres 500Kc/mesic. problem je tedy take v tom, ze ve svete digitalni komunikace je vetsina domacnosti absolutne negramotna, a opravdu nevi, na co by takove pripojeni vubec slo vyuzit. cas, kdy lide pouzivali internet pouze pro komunikaci s okolnim svetem pomoci e-mailu, popripade si na nem precetl zpravy, je preci uz davno pryc… ale v CR asi stale tento nazor pretrvava… ;o(

Strenght, 18. 5. 2003 (09:53):

Musim uznat, že autorku článku obdivuju. Jakmile by mě nějaká ta husa z Telecomu řekla do telefonu euroISDN tak ji pošlu kamsi takovým způsobem že to ještě neviděla

Jirka, 16. 5. 2003 (09:24):

Ten článek se mě velice líbil.
Ještě dodávám, že jsem "šťastným" majitelem ISDN už skoro 2 roky. Na telecomu (můj poskytovatel ISDN)to asi ani nevědí, protože měsíčně od nich dostávám nabídky na zřízení této "vynikající" služby. Děkuji nechci, ale musím díky smlouvě ještě 3 měsíce vydržet a pak telecome nazdar. Bohudík už je celkem dost solidních nabídek na jiný druh paušálního připojení. (Eurotel, České radiokomunikace, mikrovlné připojení atd.)

Mülosh, 15. 5. 2003 (13:12):

Taky mám pocit, že si z nás všech telecom a případně úřady zodpovědné za regulaci a rozvoj utahují. Proč bych si měl měnit doma linku na ISDN? Proč platit nekřesťanské peníze? Až bude ISDN na paušálu za šest nebo sedm stovek za měsíc tak možná. Jsem z těch šťastnějších, kteří mohou mít doma ADSL. Bohužel jsem student a 1500 měsíčně je na mně trochu moc. Ještě tak do těch 1000 Kč, to by se dalo, ale upsat se někomu že mu budu dávat 1500 za měsíc to zatím nemohu. ISDN nemám a těm co si ho koupili se směju. Mně by možná víc bavilo ty peníze co se nacpou do ISDN rozměnit na drobnější a každý večer je vyhazovat z okna. Ale to neudělám, radši si našetřím na digitální kameru a fotky budu ukazovat lidem na počítači. Chva Chva.

P.S. Ta reklama je fakt ubohá, že by platila obdoba pořekadla jaký učitel, takový žák? Jaká reklama, taková společnost!

umi, 14. 5. 2003 (22:33):

Myslím si, že reklama na ISDN přišla v pravou chvíli. Možná si konečně většina z nás uvědomí, že dvojice na obrazovce se nesměje někomu vymyšlenému, že se směje nám všem, kteří večer usedáme k počítači, aby jsme si stáhli poštu, na kterou jsem měli dávno odpovědět, prohlédli zprávy, které byly aktuální někdy ráno a s hrůzou sledovali ubíhajíce volné impulsy, které nám Telecom milostivě rozhodil jak žrádlo pro psy z balkónu svého monopolního paláce. Budeme opravdu koukat jak se nám do očí vysmívají dva uplacení chudáci? Budeme opravdu vyhazovat peníze z okna za předražené ADSL? Slyšíte to, už se nám zase smějí …

POWERuser.CZ, 14. 5. 2003 (16:08):

S autorkou se plně ztotožňuju, neboť se v počítačovém světě pohybuju už desítku let, a tak mám i jakési zkušenosti;-) Samozřejmě, že pořád doufám, že se moje sny splní, jako se splnily již mnoha uživatelům, ale i těch je pořád málo. Mluvím o možnosti si stahovat co chci, kdy chci a za poplatek, co by snesla peněženka normálně vydělávajícího člověka. Souhlasím i s názory zde uvedenými, pouze ne s tím, že když sem už "vyhrál", nemá pro mě osud ostatních cenu(myslím ZUI). Ale budiž. Mě se zdá, že pro ty, co rozhodují, je všechno až moc komplikované, přitom to je tak jednoduché. Jde jen o peníze. Ale i zde platí zlaté pravidlo…o kterém asi tito "manageři" nevědí…čím víc peněz naleju, tím víc jich dostanu zpět(pokud neliju do děravýho měchu;-).

*SPILDA*, 14. 5. 2003 (14:58):

krome toho, co jsem uz rekl, je tu jeste jedna vec, a tou jsou P2P programy… asi kazdy vi, o cem mluvim. vezmete napr. KaZaA. najdete tam skoro vsechno, akorat nic, co by bylo ceske. napriklad klipy od ruznych ceskych skupin zkratka nejsou k sehnani, to same MP3ky. lide s dial-up pripojenim samozrejme, pokud vubec, pouze stahuji. na sdileni souboru kaslou, protoze jakmile od nich nekdo zacne sosat, je to s celou sirkou pasma vetsinou v pytli. mimochodem diky tomu u nas take tak prosperuji skupiny lidi, co maji rychly pristup k internetu a delaji si z toho business velice jednoduchym zpusobem. na pozadani stahuji a vypaluji hudbu, software, filmy…. tohle vsechno by preci odpadlo, pokud bychom meli za rozumne penize pristup k rychlemu internetu. kdo by daval penize za nejake CDcko MP3, kdyz by si mohl za den stejny objem dat jednoduse stahnout z internetu, a jeste presne to, co by potreboval, v kvalite, kterou by si sam vybral, a kdyby nebyl spokojen, jednoduse by pak soubor smazal…. ale to asi chci prilis, ze…? :o/

Muf, 14. 5. 2003 (11:36):

Moc pekny clanek, konecne se nekdo vyjadril, tak jak to vydime vsichni.
Me uz krize dohnala k vyse uvedenemu pausalu u eurotelu. Neni to nic moc ale co se da delat, a to bydlim v Ostrave, takze tu by ADSL melo fungovat a stejne nic.
Myslim ze to potrva jeste minimalne 2 roky nez tu bude internet vsude a to si myslim ze i v te dobe bude pomaly.
Tak se mejte a modlete se at to ADSL za neco stoji, jo jeste neznam nikoho komu by to chodilo:) a to znam hodne lidi. Zato vim o plno kteri to maji objednane;-).

*SPILDA*, 14. 5. 2003 (10:27):

a vite, co je na tom vsem nejhorsi? ze valna vetsina obyvatel o toto tema nema ani poradny zajem. zkratka jsme narod, ktery uz je temi neustalymi trapasy pred celym svetem tak zdeptan, ze se zacina k problemum okolo sebe stavet pasivne, zaciname byt apaticti. vezmeme si napriklad mlade lidi. t ve vetsine pripadu ani neuvazuji o tom, ze by nekdy mohli mit ADSL. naprikla moji kamaradi jsou tak nejak smireni s tim, ze kdyz budou chtit na internet, tak holt az vecer, zapnou si program pro mereni impulzu, nacasuji si to treba na 20 Kc a automaticke odpojeni po ubehnuti teto castky. data z internetu? "ja si to nekde snad sezenu od kamaradu, kteri to maji od svych kamaradu, kteri znaji cloveka, co ma ve firme neba na vysoke skole rychlejsi pripojeni nez 56kbps" !!!!! tohle preci rve srdce. mimochodem, mozna stoji za povsimnuti, ze i na blyzkem vychode je uz nyni mozne sehnat ADSL 512kbps za pausalni sazbu kolem 2400 Kc/mesic, a 192 uz tam ani neni k sehnani. dostacujici sluzba (co bychom za ni dali ;o)) 256 je za nejakych 1400 Kc/mesic tak kdo je na tom hur? rozvojovky, nebo my? a kdo je tedy technologicka rozvojovka?

Marian, 13. 5. 2003 (12:23):

Internetu pro vsechny jsem verny a ctu ho pravidelne, presto ze mam to stesti a bydlim v lokalite kde je funkcni UPC MISTRAL. Bohuzel se hrozim toho ze jednou se bude potreba stehovat, diky nonstop pripojeni a neomezovani, ma prace a vyuziti PC doma uplne novy rozmer.

GliderMan, 13. 5. 2003 (11:09):

Dobře, pokud nám to vyjde, tak napíšu nějaké informace.

Vlado, 13. 5. 2003 (11:00):

njn ale nekde ani v tech velkejch mestech neni jina moznost …

Miloslav Sova, 13. 5. 2003 (09:50):

No to snad ne:-))Já myslel, že zústanete věrný Internetu pro všechny i nadále:))Co třeba popsat vaše skušenosti s tím bezdrátem,pár foteček,použitá zařízení? Rádi zveřejníme:))

GliderMan, 13. 5. 2003 (08:27):

Díky bohu konečně po 3 letech internetu přes modem u nás v baráku zavedou bezdrát (díky mě :-)). Sice za NATem, ale aspoň něco. Konečně budu moct smazat odkaz na Internet pro všechny, odhlásit pevnou a budu žít v klidu. Všem vám to také přeji.

>http://www.kve.cz

GliderMan, Pardubice-Dubina

Marek, 13. 5. 2003 (00:27):

Autorka zvolila takový volný styl a to se mi líbí:-)Stejné pocity má asi každý z nás. S tím vlastnením Eurotelu je to tak na polovic – půlku Telecom má a půlku by rád koupil:-))

Pavel Nosek, 13. 5. 2003 (00:15):

Rekl bych ze tohle je presne nazor obycejneho uzivatele a to ze vsichni tvrdi jak jsou jejich zakaznici spokojeni jsou jen bachorky PR oddeleni (nenadavejte mei, oni to vazne tvrdi 🙂 ) . Pripojuju se k nazoru ze vic dementni reklamu nez na ISDN jsem jeste nevidel, obsah je dementni, protagonisti jsou dementni, zpracovani je …
Jen bych si dovolil upozornit na chybu v clanku,CTc Eurotel nechce koupit ale uz ho vlastni ( a to ne kratkou dobu ale od vzniku Eurotelu az po dnesek maji cast akcii) ale sranda je v tom ze Eurotel nikdo nemuze regulovat a snadneji se s neho "odlevaji" penize pro vedeni takze radsi nechaji vydelavat jeho a CTc pouzivaji jen na nahaneni klientu.

Tomas, 12. 5. 2003 (22:25):

Jo nedávno jsem četl o provozu ADSL připojení ve světě. Bylo to nedlouhho před jeho uvedením(konečně) na český trh :-)) Byl jsem unešen rychlostí a hlavně možností neustálého připojení. A CO SE Z TOHO VYLÍHLO????
Předražená služba na úrovni za kterou by jinde ani nechtěli peníze!!!
Monopol je prostě MONOPOL.

AE, 12. 5. 2003 (22:17):

No jo ale nejhorsi je na tom to ze to je za nase penize, resp za penize tech kteri nemaji zadnou jinou moznost…. :o(( Misto toho to radsi meli dat na poradne na/pre/dimenzovani jejich site.

jmeno, 12. 5. 2003 (21:29):

zrovna jsem videl v telce tu stupidni reklamu na ISDN. To je neuveritelny, co se tady deje.

Kategorie Bleskovky.

Diskuze: 22 Comments

Navštivte také

Speedmeter Internetu pro všechny

Katalog Wifi sítí

Reklama:

Bleskovky

Nový podpredseda Telekomunikačnej únie SR chce zlepšiť spoluprácu v regiónoch

, 21.6. Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Nový podpredseda Telekomunikačnej únie SR chce zlepšiť spoluprácu v regiónoch

Rádi bychom Vás pozvali na naší ISP Roadshow zaměřenou na poskytovatele internetového připojení

, 21.9. Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Rádi bychom Vás pozvali na naší ISP Roadshow zaměřenou na poskytovatele internetového připojení

Aprílový prehľad udalostí zo života slovenských operátorov

, 28.4. Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Aprílový prehľad udalostí zo života slovenských operátorov

Inovativní řešení plánování optických sítí FTTH

, 22.10. Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Inovativní řešení plánování optických sítí FTTH

Pozvánka na workshop IPv6 v praxi – posledních pár dní na registraci.

, 28.2. Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Pozvánka na workshop IPv6 v praxi – posledních pár dní na registraci.

Sprintel jako první regionální operátor spouští novou síť v pásmu 3,7 GHz

, 6.2. Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Sprintel jako první regionální operátor spouští novou síť v pásmu 3,7 GHz

IT dovednosti teenagerů – mají se starší bát mladé generace?

, 14.1. Komentáře nejsou povolené u textu s názvem IT dovednosti teenagerů – mají se starší bát mladé generace?

MPO spustilo veřejnou konzultaci nové mapy – intervenčních oblastí pro dotace NGA

, 19.11. Komentáře nejsou povolené u textu s názvem MPO spustilo veřejnou konzultaci nové mapy – intervenčních oblastí pro dotace NGA

UPC hlásí výrazný růst tržeb i připojených domácností

, 12.11. Komentáře nejsou povolené u textu s názvem UPC hlásí výrazný růst tržeb i připojených domácností

Konferencia „Kam kráčajú telekomunikačné siete Slovensko 2018“ už za pár dní. Nepremeškajte registráciu.

, 8.10. Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Konferencia „Kam kráčajú telekomunikačné siete Slovensko 2018“ už za pár dní. Nepremeškajte registráciu.

Více bleskovek →

Články

S vysielačkou a spájkovačkou sa zapojili do SNP

, 20.8. Komentáře nejsou povolené u textu s názvem S vysielačkou a spájkovačkou sa zapojili do SNP

Je budovanie optiky na elektrických stĺpoch príležitosť alebo hrozba?

, 2.8. Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Je budovanie optiky na elektrických stĺpoch príležitosť alebo hrozba?

Pozvánka na workshop Kam kráčajú bezdrôtové siete Vyhne 2024

, 30.7. Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Pozvánka na workshop Kam kráčajú bezdrôtové siete Vyhne 2024

Ohlédnutí za workshopem Kam kráčí bezdrátové sítě – Mlázovy 2024

, 20.6. Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Ohlédnutí za workshopem Kam kráčí bezdrátové sítě – Mlázovy 2024

Prečo sused kričí gól a ja vidím len útok?

, 9.5. Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Prečo sused kričí gól a ja vidím len útok?